Utilpentrutoti
idei ,proiecte ,evenimente Btl branding de natiune, turism ,buzmarketing cu aplicatia practica in TV , marketing politic etc .

Inna ar putea parasi definitiv Romania

Acest lucru se va intampla in curand si nu va fi nici prima nici ultima care va lua o astfel de decizie . Exista o serie de motive care

o va face sa ia o astfel de decizie , si pe  care le vom prezenta pe pacursul acestui material insa inainte de tot trebuie sa ne grabim sa facem ceva care s-o impiedice sa ia o astfel de decizie Din aceste motive atrag atentia  ca Singura persoana care ar putea sa faca ceva care s-o mai tina cel putin doi ani legata de Romania  este cineva care ar  putere sprijini  statulul sau de a face un contract de citeva milioane de euro   cu ea unde printre  altele artista
de fiecare data cand se  va difuza  un spot care promoveaza un eveniment a ei la sfarsit sa se spuna un slogan potrivit  care poate rezulta dintr-o strategie  coerenta de branding de tara  si care s-a fie capabila sa atraga   milioane de turisti si investitori sa vina in Romania
la fiecare concert de al ei inainte de a incepe eveniment sa se prezinte pe un video proiector diverse imagini  in care inna se afla in diverse ipostase pregatinduse  pentru activitatile sale concertiste , care sa lase publicul  present  uimit  de felul in care s-a pregatit  pentru evenimentul respectiv insa  defapt  toate aceste lucruri vor fi folosite intr-o  forma desimulata si subminala  pentru a arata cele mai frumoase locuri ,peisaje locatii si destinatii turistice  ,din Romania
Deasemena tot pe acest videoproiector cu citeva minute inainte la  fiecare concert poate fi prezentat un material video care prezinta vreo -2-3 produse turistice  din cele care vor fi capabile sa aduca in Romania pe grupuriile de turisti pt a sti sa cheltuiasca banii .Ca sa puteti sa va dati seama despre ce produse vorbim avem  prezentat  la rubric “categories “un exemplu de cum   poate arata un astfel de produs  turistic Din aceste motive  astfel de produse ca sa poata  devenii  interesante pentru publicul din tara repectiva ,trebuie ca actor principal sa aiba un anumit rol .
Astfel de filmare prezentata  pe video proiector  are  si un alt scop si anume cel de  a prezenta intregii populatii in mod desimulat si subminal felul in care arata un Roman ,cel care a rezultat din contopira dintre Daci si Romani .Aceste lucruri sunt  foarte importante , asa cum scrie in manualele de Branding de natiune si comunicare  pentru situatia Romaniei .De acum este prima etapa care trebuie facuta inainte de a realiza  orice studiu  care poate duce la un concept de branding de tara deoarece pana acum tot ceea ce se stie despre Romania ester complet deformat in sensul negativ  si din cauza aceasta nu poti sa faci astfel de interviuri si apoi sa construiesti un proiect de brand bazat pe ce ai obtinut deoarece este  ca si cum vrei sa construiesti un zgarie nori pe un morman de gunoi Degeaba faci un slogan si incepi sa inviti turisti si investitori sa vina in Romanania ,daca atunci cand aud de Romania si poporul sau ii vin in minte acele imagini cu un om cu mustata si palarie neagra care sta pe starzi imbracat neingrijit alaturi de o femeie cu o fusta lunga colorata ,care se asorteaza cu o bluza stridenta unde se atarna doua codite rezultate dintr-o coafura characteristic. Acestea sunt imaginile  si perceptiea  care din pacate s-au consolidat  in timpul  Acesta este in perceptiva a milioane de turisti si investitori  fizionomia unui Roman  cel  pe care le au tot vazut pana acum pe strazi in metrou  cersind si la stiri ca protagonistul  unor jafuri si crime .Din aceste motive intr-o prima faza este important sa se arate adevarata fizionomie a Romaniilor iar aceste lucruri poate fi facuta  doar de o forma desimulata si subminal si folosindu-se de o anumita conjunctura pe care am prezentat-o  in randurile anterioare.
Avand in vedere ca in perceptia a milioane de turisti si investitori déjà sunt  consolidate  acele idei precum Romania  e formata de un popor de hoti si criminali care ucid cu singe rece .Nu poti sa folosesti niciodata un slogan pentru a invita  turistii in Romania deoarece niciodata un slogan indiferent de cit de bine este facut si e  suport  de promovat nu poate invinge o perceptive negativa care pune in pericol siguranta turistiilor .De aici se poate vedea ca acea firma care s-a ocupat din pacate asa cum rezulta si din statut nu are nici o treaba cu Branding-ul de natiune . Pe langa acest lucru se stie ca este o greseala sa difuzezi un spot care invita turistii in Romania ,avand in vedere ca in aceasi zi cu citeva minute inainte la stiri se prezinta imagini cu jafuri si crime facute de Romani.Din aceste motive pentru a elimina o astfel de perceptie gresita pe care straini o au despre Romania si poporul sau trebuie parcurse anumite etape exacte asa cum scrie in manualul de comunicare si Branding de natiune Din aceste motive  am prezentat aceasta necessitate ca la fiecare eveniment realizat de inna in strainatate sa exista acel videoproiector deoarece acolo pe langa faptul ca vor vedea adevarata fizionomie a Romaniilor ,isi vor da seama din filmarile respective ,faptul ca Romanii sunt deschisi  si gata de distractie oricand iar raporturiile  de convietuire intre Romani si straini sunt  demne de invidiat
Dupa  ce turistii din lumea intreaga vor vedea pe acel videoproiector si alte productii video ce vor fi realizate in acelasi scop ,adevarata fizionomie a romaniilor  isi vor da seama ca Romanii nu sunt hoti si criminali care ucid cu sange rece si un popor cu care  poti convietui in armonie oricand .Atunci din acel  moment se poate trece la realizarea unui slogan care sa ii invite sa viziteze Romania ,sa distreze si s a convietuiasca cu Romanii .
Pentru a face cit mai cunoscut un astfel de slogan la momentul respectiv  va putea sa  para pe un banner in spatele scenei si pe toate materialele de promovare a unor artisti care se bucura déjà de o anumita cota de notorietate in tariile respective.  In acest sens trebuie inca de acum sa  se faca parteneriat cu   artistii  respectivi care déjà se bucura de o anumita notorietate in diverse  tari cum este cazul inna in America , Anglia spania italia etc Anda adam in Ucraina si turcia etc

Anunțuri

Niciun răspuns to “Inna ar putea parasi definitiv Romania”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: